mandag 15. mars 2010

"Oppdrag utført"

Veit ikkje heilt om eg skal puste letta ut eller bite negler no når eg skal avslutte dette arbeidskravet. Det har vore veldig spennande å blogge (fint, nytt verb) samstundes som det har vore litt skummelt. Med tanke på at alt ein skriv kan i prinsippet lesast av alle som har tilgang til Internett, må eg seie at prestasjonsangsten meldte seg.

Arbeidet med Netvibes tykte eg verka svært unødvendig til eg fekk mitt Eureka. Dette er absolutt eit verktøy eg vil bruke framover.

Eg har valt å skrive om sider ved bruk av IKT i undervisning og sosiale medium som opptar meg. Ser at mange av mine medstudentar har vore flinke til å nytte nettet til å finne ulike fagbloggar og anna relevant stoff. Eg har gått meir i tenkeboksen og valt å sjå på ulike utfordringar når det gjeld sosiale medium og bruk av IKT i undervisninga.

I dette arbeidet har eg kommentert nokre av bloggane til mine medstudentar, bla Jill, Stig, Torun og Magne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar